sobota, 28 czerwca 2014

LIEBSTER AWARDS

Dziękuję za nominację mojemu skarbowi z http://b-e-a-c-o-n--h-i-l-l-s.blogspot.com <3 br="">Dzięki wielkie kochanie
Więc pytania i odpowiedzi?

1.  Czemu zaczęłaś pisać bloga?
Hmm. Miałam mega dużo pomysłów w głowie więc chciałam je zacząć publikować. Nie jest to pierwszy blog z czego jestem dumna, bo robię coś co sprawia mi przyjemność.
2. Ile czasu już piszesz?
Moja przygoda z bloggowaniem zaczęła się jakieś.. hm.. żeby wam nie skłamać... 5 lat temu.
 3. Ulubiona książka?
Mam wiele ulubionych książek. Nie potrafię wybrać. Ale jeśli już bym miała to chyba jedną z takich książek jest seria " Gone: Zniknęli'
4. Ulubiony serial?
Oczywiście Teen Wolf. *__*
5. Komu ufasz najbardziej?
Trudno w to uwierzyć ale tak naprawdę nie można zaufać wielu osobom. Jeżeli miałabym wybrać taką osobę to jest Kubuś.. ; * . Mój BFF z którym niestety widuję się tylko 2 razy w roku ; ( ... ale prawdziwa przyjaźń nie opiera sie na byciu ze sobą 24/7 tylko na zaufaniu i potrafieniu przezwyciężyć tych tysięcy KM które nas dzielą.
6. Co skłoniło cię do pisania?
Napewno chęć odreagowania na trudności życia codziennego.
7. Czy twoi znajomi wiedzą, że piszesz?
Nie. wolę żeby nie wiedzieli, ponieważ ludzie nie akceptują takich rzeczy w moim świecie... Kiedyś wiedzieli że piszę to jechali po mnie..
8. Czy wciąż masz świeże pomysł?
Każdemu czasem zdarza się czarna dziura w głowie, nie wie co napisać.. Ale łatwo znależć wizję tego co chce się dalej napisać.  Czasami jest tak że siedzę myślę co napisać, piszę powoli a nagle buum.. mam meega wizję i piszę jak nakręcona.
9. Czy jesteś zadowolona ze swojego bloga. 
Czy jestem zadowolona ? Tak.. Bo robię coś co sprawia mi przyjemność, pomimo że mało osób komentuje bloga to i tak jestem zadowolona z tego co robię.. Tworzę swoją własną historię o bohaterach którzy znaczą dla mnie naprawdę dużo.
10. Ulubiony zespół?
Buuhaah. ; D . One Direction (jestem fanką od kilku lat ;d.) no i mam jakiś sentyment to BTR ;p
11. Ulubiony aktor/aktorka?
Dużo mam swoich ulubieńców. Każdy w jakiś sposób łapie mnie za serce. Ale z pewnością obsada Teen Wolfa jest dla mnie ważna <3 font="" nbsp="">


Kogo nominuję : 

1. http://motel6-niallhoranfanfiction.blogspot.com

2 . http://directionere3ka.blogspot.com

3. http://born-to-live-fanfiction.blogspot.com

pytania dla was :

1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
2. Czym było zainspirowane twoje pisanie?
3. Miałaś kiedyś problem z napisaniem rozdziału?
4. Co Ci w takich momentach pomaga?
5. Ulubiony zespół/ piosenkarz? Dlaczego.
6. Ulubiony film. Dlaczego
7. Kiedy czujesz się szczęśliwa?
8. Ulubiona piosenka? Dlaczego akurat ta.
9. Ile lat już bloggujesz?
10. Gdybyś mogła zamieszkać w każdym miejscu na Ziemii gdzie byś zamieszkała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz